dimecres, 16 de desembre del 2009

L'escollit (XXXVII)

Avui us recomano un post que la Júlia va penjar en un dels set o vuit blogs que escriu, La panxa del bou, el dia després de les consultes del 13D. És un dels comentaris més equilibrats que he vist aquests dies sobre el tema. A la Júlia la segueixo des de fa bastant temps i m'agraden molt les seves entrades llargues i raonades, tan poc pròpies de la majoria de blogs. Són tot un plaer. A destacar també un estudi recent d'un personatge que sempre m'ha inquietat.

Aprofito per anunciar que, com vaig fer a l'estiu, paro les seccions habituals de L'escollit i el Dilluns musical fins passades les festes en senyal de solidaritat amb els qui fan vacances, però per la resta el blog continuarà tan actiu com sempre. Bon Nadal!

4 comentaris:

Clidice ha dit...

Una tria excel·lent :) la Júlia és de les articulistes de fons.

Puigmalet ha dit...

I millor escriptora.

Cada cop que intento intento llegir-te salta una propandanga que em tapa tota la pantalla. Et deus estar fent d'or :)

Allau ha dit...

A mi també m'agrada molt la Júlia: el que explica i com ho explica.

Salvador Macip ha dit...

Puigmalet, m'agradaira saber d'on surten aqeusts anuncis i qui està cobrant, perquè t'asseguro que jo no veig ni un cèntim!!