dimecres, 27 d’octubre del 2010

L'escollit (LXIX)

Avui a l'escollit, un experiment que ha fet el zincpiritione que demostra que l'afany de tenir "amics" a vegades ens perd (ens passa a tots). Em recorda uns jocs que vam fer amb un personatge virtual al Lovecraft Magazine, que la gent es creia que era real tot i les barbaritats que deia i com era d'incongruent el seu currículum. Recomano de pas el La iaia té caspa, que és un blog molt divertit com bé sabeu els qui el vau votar als últims premis cats.

El segon recomanat d'avui és el relat de l'alyebard sobre l'emocionant trobada amb un polític entusiasta i unes iaies papiròfagues. Aquest és un altre blog reflexiu i irònic que si encara no seguiu val la pena que afegiu a la vostra llista.

9 comentaris:

Anònim ha dit...

M'has convençut amb les teves dues recomanacions d'avui. Me'ls apunto.
Encara ric amb la noia que llegeix la carta!

_MeiA_ ha dit...

Ara mateix hi passo a fer el xafarder...

Zincpiritione ha dit...

Ara m'heu fet posar vermell, home! Gràcies per treure'm en les vostre recomanacions!

Sergi ha dit...

En Zinc és un crack com n'hi ha pocs, no puc entendre com es pot tenir tanta imaginació i ser tan original. Enginy en estat pur. Si hagués de fer una llista d'escollits el triaria segur.

Mr. Aris ha dit...

molt bo lo del facebook

Alyebard ha dit...

Tot un honor ser L'escollit (LXIX). M'has posat el llistó molt alt!. Gràcies per l'estímul!

Carme Sala ha dit...

Em deixo recomanar gustosament; Demà em posaré Zincpiritione al cafè!
Les iròniques reflexions del Alyebard, ja m'acompanyen darrerament...i també les recomano!
:-)

jomateixa ha dit...

Molt bones recomanacions, com sempre.

meloenvuelvepararegalo ha dit...

Doncs hauré de revisar les teves recomanacions.
Segur que resulten d'allò més simpàtic.
Salutacions,