dimecres, 1 de desembre del 2010

L'escollit (LXXII)

Dia interessant a la catosfera avui. Ens proposen celebrar el Dia Internacional de la Cançó Casposa (gran idea). Per mantenir el bon nom musical d'aquest blog no m'hi afegiré, però us deixo uns quants links insuperables per a què us traumatitzeu de gust (1, 2, 3).

Per altra banda, els blogaires retornats de la  1.TBfC han començat un joc online on cadascú escrivia un text anònimament i algú altre havia d'endevinar qui n'era l'autor. Avui tots pengen els resultats de les seves investigacions i ens conviden a unir-nos-hi. Si us interessa fer de detectius, comenceu aquí o aquí i aneu estirant el fil.

Acabo amb un blogaire que ens fa un regal de Nadal en forma de llibre. El Príncep de les Milotxes ha penjat el link per descarregar el seu nou recull de poemes. Us el recomano: a mi m'ha agradat.

5 comentaris:

Unknown ha dit...

M'agrada que hagis triat el regal del príncep.
I el joc esbojarrat de la 1.TBfC...

Príncep de les milotxes ha dit...

Moltes gràcies Salvador pel detall. Això esperona per continuar endavant.
T'envie una mica del nostre solet per a aquests dies tan freds on ets (Leicester)?

Clidice ha dit...

A mi també m'ha agradat el regal del Príncep, serà del llibre que parlarem la setmana entrant a la ràdio :)

sànset i utnoa ha dit...

psssssssst!

Si em regales la teva obra completa et dono pistes, que sóc una font privilegiada.

*Sànset*

Mr. Aris ha dit...

molt be per tots els links, son molt interesats. Ara em poso amb el príncep...