dimarts, 29 de març del 2011

Recull de premsa

Ja ho haureu vist per altres bandes, però permeteu-me que concentri en aquest post les aparicions mediàtiques del cap de setmana.

El dissabte a El Periódico intentava resumir què és el càncer en només una plana, aprofitant que s'ha publicat aquests dies un article científic important sobre el tema. La meva opinió va tenir bona acollida, perquè va ser l'article més enviat i més valorat del dia segons les estadístiques del web del diari. Tot un honor. Vaig tocar el mateix tema des d'un altre angle a la meva intervenció de diumenge al Via lliure, on vaig parlar del científic responsable de l'article en qüestió i el seu lligam (o no) amb el món dels còmics. El tema central va ser la teràpia gènica i al top 5 del mes van sortir coses com un tractament amb nanodiamants o que els antibiòtics engreixen.

A part d'això, aquest cap de setmana també vam rebre la primera crítica d'Ullals. Ve directament d'un lector (que no coneixem de res, ho prometo!) i s'ha de dir que ens va fer pujar els colors. És més del que es pot demanar.

Ah, i el dilluns en Sebastià i jo sortíem al Punt fent postures de models de Mango en hores baixes. Amb això i la foto que acompanyava l'article aparegut a La Vanguardia el divendres, no m'estranyaria que comencessin a circular rumors d'una relació extra-professional entre tots dos...

7 comentaris:

Speaker ha dit...

D'això se'n diu divulgació. Un article molt entenedor.

Ferran Porta ha dit...

Aplaudiments per la bona feina, Salvador (sí, també amb la sessió fotogràfica :)

Carme Sala ha dit...

La meva sincera enhorabona, per aquest recull de victòries!
Em vaig perdre la teva intervenció al Via Lliure, i l'escrit del Periódico....i mira que la majoria de dissabtes el comprem!
Aprofito per enllaçar-me al Podcast del Via Lliure; Vaig inmediatament a posar-me al dia...gràcies per compartir-lo.

A casa, ja ets el nostre científic mediàtic preferit :-)

Anònim ha dit...

M'he llegit l'article al Periódico. Molt entenedor! No sé si ho has escrit ja en algun dels teus articles de divulgació, però potser seria interessant que expliquessis com la reproducció descontrolada de les cèl·lules és nociva en diferents tipus de càncers. Suposo que la seva mortalitat es deurà a raons diferents.

Mr. Aris ha dit...

El meu pare va llegir el teu article i m'ha dit que et digui que li va agradar molt

Assumpta ha dit...

Ostres! he saltat a la ressenya aquesta d'ULLALS i està molt ben feta, un magnífic anàlisi, sense desvetllar res de la trama, deixa ben clar tot el que troba de bo al llibre! Enhorabona, de veritat!! :-))

Salvador Macip ha dit...

Gràcies a tots!

Tirant, precisament és un dels temes que discutia amb els meus alumnes fa uns dies. No se sol tenir massa clar, és cert, i mereix un article o un post. M'ho apunto.

Assumpta, però sé que tot i això no te'l llegiràs, que et conec! :-)