divendres, 20 d’abril del 2012

Passat i present


Us deia fa un temps que al Tumateix llibres havien engegat un nou concurs, que porta per nom Quin escriptor és? Es tracta d'endevinar el nom d'un escriptor a partir d'una foto de quan era petit. És difícil, però divertit, us animo a provar-ho. 

A la foto d'aquest post podeu veure un fotomontatge que ha fet l'amic Jesús M. Tibau seguint els mateixos principis i aprofitant dues imatges sobreres del concurs de la jomateixa. Com que sóc fan de tota la vida dels Starsky & Hutch no he pogut remiprimir les ganes de penjar  també la imatge d'aquest duo tan dinàmic d'escriptors catalans... A veure si descobriu qui són!

9 comentaris:

Sergi ha dit...

En Tibau i tu? Quin parell...

Què, no hi ha planificació de signatures d'Hipnofòbies aquest any?

Mr. Aris ha dit...

starky i Hutch, la meva sèrie preferida!
En quan al concurs, ni idea.
Ei, per Sant Jordi estaràs a les Rambles?

Clidice ha dit...

En Xexu l'encerta? un Hutch-Macip amb pèl? :)

Salvador Macip ha dit...

No, aquest any no hi ha signatures, ho sento! Estic massa embolicat amb la meva altra feina...

Clidice, pèl jo? Però si vaig néixer calb! ;)

jomateixa ha dit...

Com ja he dit a can Tibau estan fantàstics!
També podia fer un montatge amb en Zipi i Zape... hehe

Mr. Aris ha dit...

per cert, t'he donat un premi Liebster

Pons ha dit...

es complicat de collons! els escriptors no els coneixen ningú per la cara!

LEBLANSKY ha dit...

La perruca et delata, haw, haw!

Assumpta ha dit...

Siiiiiiiii sou en Tibau i tu!! quina gràcia!! ;-))