divendres, 6 d’abril del 2012

Semblances



Parlo només de les portades, perquè el de la Monsó no l'he llegit. El del Barnes, un autor nascut a la ciutat on visc ara, l'he acabat fa poc i m'ha agradat bastant. Un recomanable viatge per la vida d'un adolescent als anys seixanta, tot i que la segona part s'allarga perquè sí (i això que el llibre és breu). El Barnes escriu bé, peròa vegades m'ha semblat que abusava d'una retòrica britànica una mica pedant. Ara, conec gent que parla així tot el dia, és cert.

Per cert, l'altre dia el diari deia que el llibre de la Monsó està "a les antípodes" del meu. Hauré de traslladar-me a l'altre costat del globus literari perquè es veu que els premis que donen allà són més sucosos...

5 comentaris:

Mr. Aris ha dit...

son idèntiques les portades! glups, el dissenyador s'ha passat 3 pobles...no sé si hi ha registre de la propietat intel·lectual internacional...

Sergi ha dit...

Vaig tenir a les mans aquest llibre de la Monsó perquè el títol m'encuriosia, i la veritat és que llegint la contraportada em va estressar un munt. Tot ràpid, tota la família corre, si no t'espaviles et quedes enrere i no sé quantes coses més. Collons, que la lectura és una activitat relaxada! Ja pot ser bo si la tia es podrà muntar un pis amb el que li han pagat, però em va estressar una mica, la veritat. Tu et convidaràs a unes canyes ni que sigui, no??

No és el primer cas que veig de portades idèntiques, aparentment els dissenyadors no s'han adonat que vivim en un món globalitzat...

Allau ha dit...

Coneixia les dues cobertes i no havia caigut en el plagi evident. El llibre de la Monsó l'acabo de llegir i m'ha agradat bastant. El d'en Barnes caurà ben aviat, segur, perquè llegeixo tot el que fa.

Jesús M. Tibau ha dit...

Estar a les antípodes no té res de bo ni de dolent. Els teus llibres m'agraden molt, i els de la Monsó, també. Jo sí he llegit l'últim i lhe trobat brillant.

Salvador Macip ha dit...

Jesús, ha d'haver-hi llibres per a tots els tipus de lectors, és clar... i això ens va molt bé als qui ens agrada llegir llibres de tota mena!