dilluns, 13 d’agost del 2012

Tour de York

Fa uns dies vaig estar a la zona de Yorkshire, un lloc realment maco. Per fer-vos una mica d'enveja, i com que tothom ensenya les fotos quan torna de vacances, us deixo amb unes quantes fotos que vaig anar penjant a diferents xarxes socials mentre rondava pel país.

Masham





La cervesa del poble:


Whitby
(on Bram Stoker es va inspirar per escriure Dràcula)





York





Aquesta foto penjava al costat dels lavabos a uns grans magatzems de York: 


I aquest és un víking que es volia escapar del museu:



Yorkshire moors




Richmond







Miscel·lània

Un ninotet una mica feixista que ens va sortir en el menú infantil d'una hamburgueseria:


L'hambuerguesa més gran que he menjat mai:


L'hamburguesa mortal la fan aquí:

9 comentaris:

Sergi ha dit...

Aquest estiu he passat pel Guggenheim de Bilbao i hi havia una exposició temporal de David Hockney, amb molts quadres de paisatges de Yorkshire. Tot molt colorista i bucòlic.

Sergi ha dit...

Send dubte em quedo amb l'hamburguesa, dieta britànica, que fantàstic!

Yáiza ha dit...

Bé, m'alegro molt de saber que aquella hamburguesa no va acabar amb tu...! No sé qui es menjaria a qui! Què bèsties que són, quina gent. I res, les fotos molt maques. Visca l'instagram, eh! A York hi vaig estar només un dia i ho vaig trobar molt mono. Ains, l'Anglaterra profunda... algun dia la voldria conèixer bé.

Francesc Puigcarbó ha dit...

com dirien els de Barcelona: oiquemacu!

Elfreelang ha dit...

Bon reportatge fotogràfic...la nina feixista impacta....per un moment el tour de York m'ha recordat el pernil en dolç altrament conegut per pernil de York ....dec tenir gana!

Garbí24 ha dit...

Via instagram ja em vaig donar conta de com us cuideu....Unes bones vacances

Mr. Aris ha dit...

molt bones les fotos, en especial la de les làpides del cementiri i la de Bram Stoker...l'any que vé anirem a Anglaterra

Anònim ha dit...


Quines ganes de veure aquests llocs tan xulos. Gràcies per les fotografies!

jomateixa ha dit...

Quina enveja que fas!