dilluns, 3 de juny del 2013

Per si no sabeu què fer aquest Juliol...



...feu un cop d'ull als cursos que ofereixen a la UB. Us ho dic sobretot perquè m'han convidat a participar en un d'ells, Les claus de l’èxit de la novel·la mèdica i científica, que coordina la metgesa i escriptora Amàlia Lafuente. Té un munt de ponents i sessions interessants, però crec que serà especialment interessant la taula rodona que han muntat amb la Carme Torras, el Jordi de Manuel i un servidor, tres exponents de científics lletraferits especialment productius. No sé si aconseguirem aclarir quines són les claus de l'èxit de la novel·la científica (jo encara no les he trobades), però ens ho passarem bé intentant-ho (i a més, pels qui sou estudiants, dóna crèdits).


9 comentaris:

Josep ha dit...

M'interessa, i l'horari em va bé, però no puc pagar 215 €uros.

Montse ha dit...

tenir un veí tan important i mediàtic* em fa il·lu! ;)

*mediàtic per conegut, eh? en el bon sentit!!!!

Salvador Macip ha dit...

Josep, no sé si fan descomptes o coses així, jo només hi vaig de ponent...

Gràcies, Montse! Accepto mediàtic en el bon sentit :)

Yáiza ha dit...

Oh!! Jo vaig fer un curs d'aquests dels Juliols fa uns anys, l'any de la famosa grip A... Vaig triar-ne un que parlava de la grip A i diferents epidèmies/pandèmies dels darrers segles. Coordinat pel Dr Trilla i un munt de ponents interessants. Són cursos que estan molt bé i que trenquen molt amb la dinàmica d'un curs universitari, en què el temari és molt concret i els profes sempre els mateixos.
La veritat és que aquest del que tu parles, pinta súper xulo. Segur que si ara n'hagués de triar un, aquest tindria molts punts! Em toca per totes bandes, ciència i escriptura... i a sobre l'Amàlia Lafuente ha sigut profe meva! (i he llegit el seu llibre).
Res, res... que molt bé!! Però no m'hi apuntaré pas, que en breus deixo de ser universitària! (per fi).

Salvador Macip ha dit...

Yáiza, quedes excusada, que tu ja tens tots els crèdits! :) Segur que serà divertit, això sí.

Teresa Amat ha dit...

Coi, ho vaig veure ahir, ara vaig per matricular-m'hi i resulta que ja està ple :-(

Salvador Macip ha dit...

Teresa, caram quin èxit ha tingut la proposta. Em sorprèn i m'agrada, però em sap greu qeu t'ho perdis!

Teresa Amat ha dit...

Falsa alarma. Ahir no funcionava per un error del sistema (m'han dit). Ara ja és operatiu, vull dir que encara hi ha places. Gràcies!

Salvador Macip ha dit...

Ah, fantàstic, Teresa. Doncs va, tothom a apuntar-se! :)