dilluns, 8 de juliol del 2013

Me'n vaig a la platja



Dilluns musical i estival perquè desconencto uns dies. Me'n vaig a carregar els dipòsits de vitamina D, que  com que aquí dalt l'estiu encara no ha començat (ni començarà mai, a aquest ritme), estan a baix de tot, ja us ho explicava l'altre dia. Tinc previst quedar-me lluny del brogit mundà i de la tecnologia tant com pugui. De fet, l'únic acte no compatible amb portar banyador que tinc previst és aquest (si veniu, saludeu!). Per si no puc acostar-me a l'ordinador durant uns dies (poc probable, coneixent-me...), que passeu un bon estiu!

7 comentaris:

Sergi ha dit...

A veure si és veritat que pots desconnectar una mica, o almenys gaudir moltíssim de les vacances. No deixen fer ponències en banyador als Juliols UB?

jomateixa ha dit...

Gaudeix del sol,l'aigua, el bon menjar i la bona companyia!

Mr. Aris ha dit...

Els Ipads i iphones son a prova de sorra...bona desconnexió!

Assumpta ha dit...

A descansaaaaaaaaaaar!! ;-))

Josep ha dit...

Ens veiem a la platja. Em reconeixeràs fàcilment: jo seré el tio wapu de les abdominals perfectes

AlfredRussel ha dit...

Bon estiu i bon descans!

Teresa Amat ha dit...

Seràs efusivament saludat!