dilluns, 22 de desembre del 2014

Regaleu llibres!

Un llibre és un bon regal per aquestes festes (i per qualsevol dia de l'any, de fet). Si us falten idees, ja sabeu que aquesta temporada tardor-hivern tinc dues novetats comunitàries al carrer. 

Una novel·la, Els límits de la vida, és per a tots els públics, i en especial per als qui sentiu un cert interès per entendre què és la vida, què som i què fem aquí. En parlava l'altre dia al Punt Avui TV amb l'Eduard Berraondo, aquí (minut 34) i a una entrevista que em van fer a L'illa dels llibres, i en podeu llegir una fitxa de la UB aquí.

L'altra, La reina de diamants, és una aposta adrenalínica plena de sexe i violència, amb un munt de giragonses inesperades, que agradarà a un públic més adult, en especial als amants de la novel·la negra. Podeu veure els quatre autors parlant-ne a la tele aquí (a partir del minut 31), sentir-nos a La primera pedra de RAC1 (aquí) o veure'n la crítica més recent aquí.

Si en llegiu alguna ja m'ho direu!

5 comentaris:

Sergi ha dit...

Regalar llibres hauria de ser una obligació. Llegir-los, encara més.

jomateixa ha dit...

Al meu entorn més proper (cunyats, avis...) se que algun en caurà. Almenys alguna influència he de tenir. Encara que hi hagi altres coses, els llibres que no faltin ;D

Relatus ha dit...

I tant que sí!!

Elfreelang ha dit...

ara mateix des fa uns mesos tinc molt poc temps per a llegir això si regalar llibres sempre ho faig els tindré en compte

Salvador Macip ha dit...

Gràcies a tots! Sobretot regaleu llibres, encara que no siguin aquests! ;) Bones festes!