dilluns, 27 d’abril del 2015

Què és el càncer a Roses

Com us anunciava l'altre dia, fa un parell de setmanes vaig fer una conferència al teatre Roses titulada "Arribarem mai a curar el càncer?". Està basada en el meu llibre Què és el càncer i hi vaig anar convidat per la Fundació Roses Contra el Càncer. Va ser una vetllada fantàstica, amb un públic molt implicat, que em va fer un munt de preguntes interessants. 

La Fundació està portada per una colla de voluntàries molt dinàmiques i treballadores, que fan una feina impressionant tant a nivell de donar suport als malalts com recaptant diners per a recerca o fent tasques de divulgació, com la que vaig dur a terme jo mateix. Tot això no seria possible, és clar, si la gent de Roses no respongués tan bé com ho fa. És un model a seguir, que tant de bo s'estengués per  tot el país.

Podeu llegir les cròniques de la conferència aquí, aquí i aquí, i podeu veure el petit reportatge-entrevista al vídeo:




2 comentaris:

Xelo IProu ha dit...

gràcies per compartir i per la teua empenta

Sergi ha dit...

El resum és 'keep calm and give money to researchers'. En som molts que hi treballem activament a diferents nivells i s'ha avançat moltíssim, però queda molta feina a fer, i això són temps i diners. Al final, el càncer ha de ser més una murga que una condemna, però encara trigarem a veure-ho. I quan ja el tinguem controlat... què serà el següent que haurem de combatre?