divendres, 5 de febrer del 2016

Crítiques, entrevistes i altres coses

Algunes coses que han passat darrerament:


Fa uns dies, vaig parlar amb el Xavier Aliaga de ciència i literatura, un tema que ja sabeu que m'encanta, per a un article que va publicar a El Temps. Per altra banda, la Sílvia Cantos parla del Sóc un animal al seu blog, i va convidar els autors al seu programa de ràdio (jo m'ho vaig perdre, per desgràcia, però es pot escoltar aquí). Al XeXu també li ha agradat el segon volum de l'Arman (estem repassant galerades del tercer ja, aviat a les vostres llibreries preferides!). I, finalment, m'ha arribat també una bona crítica d'Hipnofòbia al goodreads, que sempre s'agraeix.

I per acabar-ho d'arrodonir, l'AELC ha triat el bloGuejat com a Blog de la setmana. Moltes gràcies!

4 comentaris:

jomateixa ha dit...

i el que ens espera... :D

Sergi ha dit...

Tot són bones crítiques, quin avorriment! La Joma i jo ens haurem de carregar algun llibre teu, no?

Cornèlia Abril ha dit...

Felicitats, tenir els crítics de cara deu ser un bon símptoma, no? :)

Anònim ha dit...

diuen que lo important no es que parli de tu bé o malament sinó que en parlin, però es que a sobre de tu en parlen bé, quina enveja grrrr