dimecres, 28 de juny del 2017

Fent el guiri (3)

He estat una mica callat aquests dies perquè un viatge de feina m'ha enviat a Nigèria durant una setmana. Era el primer cop que estava a Àfrica i la vegada que m'he acostat més a l'equador. Curiosament, ha fet més calor a Anglaterra: una onada tropical els ha deixat xafats mentre jo em "refrescava" amb les pluges torrencials nigerianes. El viatge ha sigut interessant per molts motius, el científic/acadèmic entre ells, i tot i que de turisme n'he fet molt poc, també puc dir que he fet el guiri per la ciutat de Calabar, al sud del país, on era l'únic blanc que es veia pels carrers (a l'hotel me'n vaig trobar un parell més, però para de comptar). Us deixo amb algunes fotos de l'experiència, incloses unes fotos sobrevolant del desert del Sahara durant el viatge de tornada (compareu-ho amb el verd del paisatge nigerià).











4 comentaris:

jomateixa ha dit...

Una experiència més que suma.

Sergi ha dit...

Caram tu, de congrés a Nigèria? O has anat a recollir mostres??

Salvador Macip ha dit...

Mostres, efectivament, XeXu. Ja saps com va, aquest mundillo! :)

Elfreelang ha dit...

encara hi ha ébola ? ara n se si em confonc...
interessant i entretinguda experiència....si et queda també temps per fer una mica el guiri viatge ben complet!